ee 221

5 comments »

  1. mini said,
    22 9 月, 2014 @ 12:10 下午

    芳姐你好,

    我有個3個幾月大既bb. 呢幾點發覺佢條頸仔長滿好似雞皮既粒粒,唔覺佢痕,請問是什麼? 身體其他部份都無事的,只是面仔比較乾,是濕疹嗎? 咁細可以點做? 我是喂人奶的,是我食的食物影響她嗎?

    本身自己耳仔常常發炎,經常會痕和痛,看西醫不能斷尾,不知如何是好? 要停人奶食藥嗎?

  2. suk said,
    2 10 月, 2011 @ 11:10 下午

    芳姐:
    小兒11歲,自小多病,頸部(耳仔對下)有痰火核,毎次扁桃腺發炎,痰火核都會脹大和痛,請問有什麼中藥或湯水幫到他?看過1次中醫說:他是陰虛火旺的人.
    謝謝.
    suk.

    • 芳姐 said,
      3 10 月, 2011 @ 7:09 上午

      suk:
      你試用羅漢果1個,浙貝母3錢,夏枯草1兩,5碗水煮成2碗供服,連服3~5天,停幾天再服,至痰火核消退為止.此湯主要化痰消核,屬寒涼之品.可以另外煲些沙參,玉竹,淮山,杞子瘦肉湯以調補身體.

  3. apple said,
    2 10 月, 2011 @ 7:20 下午

    芳姐:

    想請敎一吓,如果懷孕手生疣應該食咩好呀,現在好煩腦,因為用左好多西藥黎搽手都無用,謝謝.

    apple

    • 芳姐 said,
      2 10 月, 2011 @ 7:46 下午

      apple:
      疣病毒可以多吃大豆芽菜,或用大豆芽菜老豆腐煲蠔豉湯服用,都有助袪疣.另外用生薑擦患處,每日1次,一段時間後可改善症狀.對懷孕没影響的.

Leave a Comment