蕁麻疹調理—蒜醋飲

     敏感體質的人往往會對一些食物或毛塵、油漆等物料影響而出現過敏反應.而每個人的致敏源都不盡相同,故如果出現蕁麻疹(即俗稱的風疹塊,風癩等)過敏性皮膚病,就需留意發病前一、兩天吃過或接觸過的致敏東西,以後避免接觸才可減少發病.

     急性蕁麻疹治療以袪風,清熱,袪濕為主,可用生薑4,5片,紅糖2兩,米醋1碗,加水煮5分鐘,早、午、晚服,每次1湯匙,温水送服.蒜醋對風疹塊亦有療效,可內服兼外用.內服每天服3次,每次1茶匙,温水送服;外用以藥棉沾醋汁塗患處,很快可消疹.

     蒜醋製法簡單,用料是蒜、米醋和冰糖.蒜去衣切片,不用清洗,直接放入玻璃瓶,倒入純米醋及冰糖碎即成.浸4個月即可飲用.蒜與醋的比例是1:2; 冰糖可按個人喜好用量,放入後隔天搖晃幾下玻璃瓶,很快可溶解.

     ~ 小貼士: 經常患蕁麻疹人士平時飲食宜少肉多菜,因為多吃肉類,體質會偏酸,發病機會就會增加.

554 comments »

  1. jojocat said,
    27 9 月, 2021 @ 10:13 上午

    請問芳姐,我出風癩已有兩個月,初起時風癩大大舊,但現時出嘅風癩細細粒同埋入夜就會出,瞓覺時仲會出得多,但瞓醒起身之後會慢慢退,請問我咁嘅情況煲黑豆黑芝麻黑棗水飲同樟木碎沖涼得嗎?謝謝

  2. jojo said,
    27 9 月, 2021 @ 12:03 上午

    芳姐請問黑豆,黑芝麻,黑棗湯有糖尿病可以飲嗎?

    • 芳姐 said,
      27 9 月, 2021 @ 9:10 上午

      jojo:
      有糖尿病,黑棗放少一半,另一半可用幾粒椰棗代替.椰棗不會升血糖.

  3. Yvonne said,
    20 8 月, 2021 @ 11:05 下午

    小朋友3歳,突然出風癩,訓覺就出,可以食咩?已經兩天了

    • 芳姐 said,
      21 8 月, 2021 @ 10:59 上午

      Yvonne:
      如果在中藥店可買到樟木碎,用1兩煲水作外洗劑,半小時可消風癩,但未必很多中藥店有售這種樟木的,可用黑豆1兩,黑芝麻5錢,黑棗或南棗6粒煲水1小時供小朋友服,有助消疹.但最好是記錄發病當天吃過那些致敏食物,以後少食就不易發病.有時接觸致敏物也會發病,所以要找出致敏源少成.

      • Yvonne said,
        23 8 月, 2021 @ 11:56 下午

        現在好多時夜晚都會出小小,請問要食幾多天?

        • Yvonne said,
          23 8 月, 2021 @ 11:58 下午

          黑豆、黑芝麻係咪雜貨鋪買?

        • 芳姐 said,
          24 8 月, 2021 @ 8:26 下午

          Yvonne:
          6碗水煮1小時成2~3碗,小朋友可一天分服2碗.服4劑,看能否改善?黑豆,黑芝麻雜貨店,中藥店有售.

      • Yvonne said,
        24 8 月, 2021 @ 8:54 上午

        請問用幾多水煲?

  4. Ivy said,
    16 1 月, 2021 @ 12:27 上午

    風癩多數早晚出,以前出的風癩是一大塊,有一段時間無出,最近又出了,但不是一大塊咁出,現在出的大小好像白豆一樣大小,有胃酸不能試蒜醋,有沒有其他方法舒緩

    • 芳姐 said,
      16 1 月, 2021 @ 8:58 上午

      Ivy:
      你試用青仁黑豆1兩,黑芝麻5錢,黑棗或南棗6粒,5碗水煮成2碗服,要吃些湯料才見效,連服3~4劑.

  5. Tak Ni said,
    25 8 月, 2020 @ 5:31 下午

    芳姐,阿囡9歲兩日前突然全身出一粒粒紅疹,非常痕,無發燒,睇西醫話可能係水痘,但已經第3日d疹都無含水,而且無發燒,夜晚特別痕,我覺得似尋麻疹多d,阿囡本身有鼻敏感,最近2星期朝朝都流鼻涕,我今朝已經煲咗綠豆薏米水俾佢,想問使唔使煲呢個米醋水飲?定係繼續煲綠豆薏米水?我另外都買咗竹蔗馬蹄紅蘿蔔,諗住煲水,但係一日飲咁多款湯水得唔得?應該點安排,希望你抽時間回答,非常感謝!

    • 芳姐 said,
      25 8 月, 2020 @ 6:00 下午

      Tak Ni:
      醫生如果說是水痘,就要留意囡囡不要抓破紅疹,否則會留有疤[豆皮],無論是荨麻疹或水痘,綠豆薏米水都適合.明天可以用竹蔗馬蹄紅蘿蔔+薏米1兩煲水供囡囡飲,因為薏米能殺少量病毒,可以連服3劑.另外可以去中藥店買[蠟梅花油],很細支的,但點塗在水痘上可以減少痕癢及消疹.不貴的,買備好些.女孩子都要靚,如果面上有豆皮就麻煩!

  6. Ho Anita said,
    24 7 月, 2020 @ 4:39 下午

    芳姐,你好
    我囝突然出發癩,已醫一個月!每次痕都一嚿嚿,尚試好多嘢,都不可以退。
    中醫話他熱。我應該報什麼野比佢飲!thx

    • 芳姐 said,
      24 7 月, 2020 @ 7:58 下午

      Anita:
      你試用生薏米1兩,綠豆1兩,鮮粟米鬚1兩,紅糖適量,5碗水煮成2碗供服,連服3劑,對熱性風疹有幫助.

  7. Janet said,
    30 6 月, 2020 @ 12:13 下午

    芳姐,
    請問是要等4個月才能飲嗎?
    現在皮的很痕呢?
    謝謝

    • 芳姐 said,
      30 6 月, 2020 @ 9:15 下午

      Janet:
      你可用生薑,紅糖,米醋先煲來飲,有助消風疹.蒜醋其實浸幾天都可以飲,當然味道有點辛辣,療效亦遠不及浸了幾個月的蒜醋,因為蒜辣素未完全溶解在醋中.如風疹皮膚癢,建議看中醫調理,很快見效.食療可用黑豆1兩,黑芝麻5錢,黑棗6粒,5碗水煮成2碗服,最好吃些湯料,連服3~4劑,都有幫助.

  8. simon said,
    22 6 月, 2020 @ 11:22 上午

    芳姐你好,小兒5歲多,4月尾才開始有皮膚過敏,醫生話可能系蕁麻疹,佢之前系一個星期出一次,宜家2至3日出一次,中西醫都睇緊,佢皮膚過敏多數在晚上睡前出,之前見到您說的止痕水,我想問問可否先煮備用的?請問知唔知澳門在那可以買到樟木碎呢?
    謝謝 !

    • 芳姐 said,
      22 6 月, 2020 @ 8:50 下午

      simon:
      樟木碎不易買到,可以煲些白癬皮,地膚子,側柏葉水,煲1次用2天都得.另外可用黑豆1兩,黑芝麻5錢,黑棗5粒,5碗水煮成2碗供仔仔服,一星期2~3劑,最好吃些湯料,對慢性蕁麻疹有幫助.

Leave a Comment