信報講座

DSC05921DSC05923

   今天去怡東酒店和信報及滙豐同事、各講座主持人吃了一頓豐富午餐,餐後與滙豐債劵投資專家陳寶枝小姐、著名電視主持鄧梓峰先生及彭晴小姐、心臟科專家李少隆醫生、中醫博士馮榮昌先生一同主持投資與健康講座,我有幸參予,獲益良多!感謝信報同事及編輯Ada給我機會!

   大合照尚未有,先登兩張與彭晴小姐,及與陳寶枝小姐、鄧梓峰先生拍的照片給大家看。

27 comments »

  1. 芳姐 said,
    2 12 月, 2015 @ 5:50 下午

    CECI:
    發燒表示病邪未能袪走,試用蘆根5錢,淡竹葉3錢,生薏米1兩,茯苓,白朮各3錢,陳皮1個,5碗水煮1小時供服,連服3天,有助清熱退燒.

  2. ceci said,
    1 12 月, 2015 @ 5:43 下午

    芳姐,

    你好,我update一下仔仔情況,佢中午食完牛肉飯後,午睡三點幾時又再開始發燒同咳密左,痰聲重左,會不會是食左牛肉不對呢?請問煲什麼俾佢飲好呢?謝謝!

    上個留言:
    我仔5歲,上星期感冒打黑痴有鼻水,本來已好左好多,剩下幾聲咳同有小小鼻盟,但前晚半夜開始發燒,尋日下午開始咳多左,期間都無食任何藥,夜晚就燉左川貝陳皮蘋果俾佢飲,尋晚半夜亦一直有發燒,到朝早起身後開始退燒,食完早餐再飲了小半碗川貝陳皮蘋果汁,到依家下午都無再燒,仲持續有咳,吾算好重,小小痰聲但佢話咳吾到出黎。請問仲應吾應該俾佢飲川貝蘋果汁呢?還有什麼食療可以試試呢?謝謝。

  3. ceci said,
    1 12 月, 2015 @ 1:47 下午

    芳姐,

    我仔5歲,上星期感冒打黑痴有鼻水,本來已好左好多,剩下幾聲咳同有小小鼻盟,但前晚半夜開始發燒,尋日下午開始咳多左,期間都無食任何藥,夜晚就燉左川貝陳皮蘋果俾佢飲,尋晚半夜亦一直有發燒,到朝早起身後開始退燒,食完早餐再飲了小半碗川貝陳皮蘋果汁,到依家下午都無再燒,仲持續有咳,吾算好重,小小痰聲但佢話咳吾到出黎。請問仲應吾應該俾佢飲川貝蘋果汁呢?還有什麼食療可以試試呢?謝謝。

  4. 芳姐 said,
    18 11 月, 2015 @ 7:53 下午

    SUSANNA:
    艾葉湯一星期2~3次,來經不要服,如下次來經改善就無需服了.

  5. Susanna said,
    18 11 月, 2015 @ 5:19 下午

    芳姐, 你好!

    引用閣下先前的回覆~
    你試用艾葉5錢,紹酒2湯匙,雞胸肉1塊,4碗水煮半小時,一天分服,一星期2~3次,連服兩週,有助温中益氣,健脾補虛.平時可以用黑木耳2朵,紅棗6粒,紅糖適量煲糖水服,亦有幫助.

    請問艾葉這個湯是否要每個月飲用, 若然來經時要停飲嗎? 請指教, 謝~

  6. 芳姐 said,
    17 11 月, 2015 @ 8:17 下午

    EVA:
    小朋友必須引導他飲水,否則會經常便秘.你試去超巿買美國西梅乾,每次用吃4粒,然後飲半杯至1杯水,很快排便.兩餐之間可以幫仔仔搓肚仔,順時鐘方向搓,能增加腸蠕動.

  7. eva said,
    17 11 月, 2015 @ 2:18 下午

    芳姐你好!
    小兒兩歲兩個月,經常便秘,唔太鐘意飲水,唔知有乜辦法或湯水給他飲用,望解煩惱!謝謝!

  8. 芳姐 said,
    17 11 月, 2015 @ 9:01 上午

    WING:
    乳腺炎都可以用泵奶器將奶定時泵出,保持奶量流出.可以用温熱毛巾作外敷,熱敷後用手在乳房順時鐘方向按摩,保持血液循環通暢.另外可以用北茋5錢,王不留行3錢,通草2錢,無花果4粒煲鮮魚湯服,有助催乳.連服3劑.

  9. 芳姐 said,
    17 11 月, 2015 @ 8:52 上午

    何寧:
    我在沙田圍及文禮路明愛兩個中心教陪月班,有班開就會上課,你可以先去報名,夠20人就開班.開班後不能再報讀該班了,要輪候第二班.

  10. Wing said,
    17 11 月, 2015 @ 4:37 上午

    芳姐,你好,我剛在月尾分娩完,是餵母乳的,起初量不錯的,後來前兩天塞了乳腺,患了乳腺炎,乳量一落千丈,心情很擔憂,怕很快便沒有母乳,所以請教莫芳姐有食療可改善嗎?

  11. 何寜 said,
    17 11 月, 2015 @ 1:15 上午

    芳姐你好,
    請問你何時會在沙田明愛教陪月班呀?
    如有,可否通知,我想報名,謝謝!

  12. 芳姐 said,
    16 11 月, 2015 @ 8:09 下午

    JUMOMO:
    玳玳茶對更年期脹氣有幫助,可常服.

  13. 芳姐 said,
    16 11 月, 2015 @ 7:58 下午

    芬女:
    花旗參,石斛粉可繼續供服.另外可用法夏,白朮,茯苓各3錢,陳皮2錢,甘草1錢,5碗水煮成2碗服,連服3劑可清痰.

  14. 芳姐 said,
    16 11 月, 2015 @ 7:56 下午

    WAN:
    你可用合掌瓜2個,紅蘿蔔1個,馬蹄6粒,海藻1小撮煲瘦肉湯供服,有助消腫散結.

  15. Jumomo said,
    16 11 月, 2015 @ 2:41 下午

    那上次你介紹嘅玳玳茶對我嘅可能更年期度致嘅脹氣有冇幫助啊?

  16. 芬女 said,
    16 11 月, 2015 @ 12:36 下午

    芳姐,

    早前請教過石斛花旗蔘磨粉後沖水飲給家父把聲每說話時就越來越沙又感無氣, 他曾做過通波仔, 需吃血壓藥同抗抑鬱藥, 因他工業意外拆肢後, 他失眠情況再度加劇, 他本身常失眠. 他每早喝下花旗蔘石斛粉沖水後, 沙聲像減半, 再細問他說常偶然有白痰, 未知是否痰阻以致沙聲否 ? 故再三多請教, 花旗蔘石斛是否繼續飲用或可加些甚麼會更有幫助, 非常多謝妳每每愛心慷慨的幫忙!!

  17. Wan said,
    16 11 月, 2015 @ 12:34 下午

    你好芳姐,

    我老公上星期肺積水肺炎入院, 檢查及化驗各組織沒種到菌亦沒有癌細胞, 現在情況好轉, 沒有發燒, 但有幾聲咳, 鼻水, 同埋之前照到佢肺中間粒淋巴大左, 依家仲食緊抗生素, 醫生亦建議觀察多幾日, 如無再積水同淋巴大就無問題, 請教芳姐我應煲咩湯水比佢呢?

  18. yee said,
    16 11 月, 2015 @ 11:33 上午

    芳姐:
    本人更年期三年日日一身汗眼痛,尺,眼澀,一身好發熱,身痕,吃辣食物會有經血,口苦,點呢!

    • 芳姐 said,
      16 11 月, 2015 @ 12:28 下午

      yee:
      你可以去裕華或華潤堂買蘭州藥廠出的[明目地黃丸],服用1瓶,看能否改善?平時飲食宜清淡,少吃辛辣刺激之品.可以煲些木瓜雪耳杏仁糖水服用,有助滋陰潤燥.

  19. 芳姐 said,
    16 11 月, 2015 @ 9:36 上午

    jumomo:
    你可以用香附,砂仁,黨參,白朮各3錢,茯苓5錢,炙甘草2錢,陳皮1個,紅棗6粒煲瘦肉湯服,連服3劑,有助理氣舒緩胃氣不適.如見效,一星期2劑,至症狀好為止.

  20. 芳姐 said,
    16 11 月, 2015 @ 9:31 上午

    儀妺:
    冬天可以煲些茅根竹蔗馬蹄紅蘿蔔水,或煲白果腐竹馬蹄蛋花糖水服亦清熱有益.

  21. Jumomo said,
    16 11 月, 2015 @ 3:04 上午

    芳姐,謝謝你早前介紹我飲土茯苓赤小豆扁豆湯瘦肉湯。很好飲啊。我看了中醫,說我是血燥引起生粒粒濕疹。看了幾次中醫,再煲你介紹嘅土茯苓湯兩次,現在好了。夜晚不再痕醒。非常多謝你。
    但另外想請教因為想信踏入更年期,近排食完嘢,好快脹氣。消化不良咁,好難噯出氣。經常頂住咁。請問有咩食療可以幫助舒緩更年期度致嘅消化不良問題呢,謝謝

  22. 儀妹 said,
    15 11 月, 2015 @ 11:07 下午

    芳姐你好,我仔仔在冬天飲一些清熱解毒涼茶,請問有什麼食療可適合這種天氣飲用。謝謝!

  23. Susanna said,
    15 11 月, 2015 @ 1:21 下午

    芳姐, 你好!

    本人44歲, 9月份來經不能停, 最後見西醫吃荷爾蒙藥才能控制; 之後, 去照超聲波子宮沒有腫瘤, 再去做栢氏抹片檢查也是正常. 是否本人体質較弱, 還是開始步入更年期呢? 很怕今個月或以後發生同樣問題, 有什麼食療可以幫助呢? 謝謝!

    PS. 很久以前, 看中醫時經常說我濕重, 是否也是這個原因呢?

    • 芳姐 said,
      15 11 月, 2015 @ 5:41 下午

      susanna:
      你試用艾葉5錢,紹酒2湯匙,雞胸肉1塊,4碗水煮半小時,一天分服,一星期2~3次,連服兩週,有助温中益氣,健脾補虛.平時可以用黑木耳2朵,紅棗6粒,紅糖適量煲糖水服,亦有幫助.

  24. Jojo_Wong said,
    14 11 月, 2015 @ 8:54 下午

    芳姐,你瘦左又靚左喎^^

Leave a Comment