鼻竇炎調理—辛夷花蒼耳子茶

 

 

     鼻竇炎是常見的病,有些人是因為感冒引起的急性鼻炎反反覆覆地發生,又没有徹底治療,炎症漸漸轉化成慢性.

     中藥辛夷花,蒼耳子是治鼻病的要藥.今次介紹的[辛夷花蒼耳子茶]有宣肺通鼻的作用.對鼻塞時輕時重,流涕,頭微脹,或伴咳嗽,氣短,痰稀,體倦乏力的鼻竇炎患者很有幫助.

     用料是: 辛夷花,蒼耳子,白芷各3錢,薄荷1錢,葱白3~4根.

     做法: 將辛夷花用刀背拍鬆;其餘材料洗淨;先將辛夷花,蒼耳子,白芷用4碗水煮成2碗,投入葱白,薄荷,再滾5分鐘即可供飲.

     ~ 小貼士: 白芷能引藥上頭面,是一味[引藥].這款茶有個更簡單的飲法:就是將材料弄成粗末,用3碗水大滾5分鐘即可供飲.每天1劑,當茶頻服,至症狀改善為止.

553 comments »

  1. MM said,
    28 2 月, 2024 @ 2:54 上午

    你好,芳姐。小朋友2歲3個月,之前傷風感冒流鼻水,醫生開左止咳化痰藥比佢,依家收左鼻水,但變左十分濃稠鼻涕,好快就變成一舊好硬嘅鼻屎,深黃色。早上只有好杰好黏的鼻涕流出來,晚上半夜就好像有痰阻擋喉嚨,咳得好犀利,可以煲咩湯幫佢?😢

    • 芳姐 said,
      28 2 月, 2024 @ 8:41 上午

      MM:
      你可以用金蘿果1/4個,雪梨乾6~7片,北杏3錢,4碗水煮20分鐘成2碗供小朋友一天飲.如鼻水多加6朵辛夷花同煮.睡前用棉紙巾剪成條狀,沾淡鹽水後將紙條扭緊幫小朋友通鼻,可改善不適.記得不要用棉花捧,會傷到鼻黏膜的,要用棉紙巾剪條用.

  2. Yuna said,
    3 11 月, 2023 @ 10:47 下午

    芳姐你好.

    囡兒13歲,10月初感冒,把聲好(盟),鼻涕又膿,一直有睇西醫,兩個多星期,鼻涕有小小黃,食咗消炎藥,而我跟住冲辛荑花茶給她飲咗5日,好翻好多。三日後,佢把聲又再(盟),即洗鼻又係多膿鼻涕. 今次鼻涕又小小黃,去睇耳鼻喉科,鼻竇炎,食咗一星期擴生素,冇特別好轉,在服食擴生素的第四天,已煲此茶俾囡囡飲用,到現在聲音都係盟,又有膿鼻涕. 已經有一個月。請問有什麼方法可以幫助她? 謝謝.🙏🏻

    • 芳姐 said,
      4 11 月, 2023 @ 8:18 上午

      Yuna:
      你試用辛夷花3錢,葛根5錢,白芷,桔梗各2錢,金羅漢果1/4個,5碗水煮成2碗,連服3劑,有助改善鼻竇炎及有利咽開聲功效.

      • Yuna said,
        4 11 月, 2023 @ 2:25 下午

        謝謝芳姐,
        昨天剛服用辛荑花/蒼耳子/白芷茶,今天可以㷛這個辛荑花/葛根/白芷/桔梗… 的茶嗎?謝謝

Leave a Comment