kee 012

7 comments »

  1. mony mama said,
    7 2 月, 2012 @ 6:59 下午

    謝謝芳姐~~

  2. mony mama said,
    5 2 月, 2012 @ 12:52 上午

    芳姐你好,現市面有好多新鮮羅漢果賣,而且味道好清甜好好味,我哋一家都好鐘意飲(黑色呢隻我哋都不太喜歡,一來好似硬係有陣味,二來唔識揀試過買到苦ge煲完成煲倒咗)咁想請教下其實功效上新鮮同乾有咩分別??會唔會其實都係乾ge係好d架(有朋友話鮮ge會涼d)?而乾ge其實點揀同係咩地方買會靚d,thank you

    • 芳姐 said,
      5 2 月, 2012 @ 1:59 下午

      mony mama:
      鮮羅漢果的食療功效較乾品更佳,但較寒涼,故宜加生薑,陳皮同用.如買乾品,要揀搖不響的,因為搖動有聲那種是在烘焙時失敗之品,療效欠佳.最好買大個,重手,搖不響者為佳品.上環皇后大道西一帶有很多乾品羅漢果賣,大小隨意選購,2元至6元一個都有.

  3. Jojo said,
    21 12 月, 2011 @ 11:40 下午

    芳姐, 萬分多謝! 請問柚子核可否在藥材鋪 or 草藥檔買到呢?另外小兒經常舌紅, 手腳凍, 中醫曾說他生積, 不吸收. 請問有什麼湯水適合他呢?
    另外我的鼻子內經常生蒼, 很痛. 請問是否燥熱? 有什麽湯水啱飲呢? 不好意思有這麼多問題. 謝謝解答!

    Jojo 上

    • 芳姐 said,
      22 12 月, 2011 @ 6:43 上午

      Jojo:
      柚子核中藥店未必有,現時柚子大造,10元一個,買個回來,就有很多核可以儲存.令兒可以用雞內金3錢,麥芽3錢,紅棗5粒煲粥或煲瘦肉湯服,有消積滯之效.鼻內生瘡,且看醫生,可以沖些金銀花茶來飲.應該是肺熱.

  4. Jojo said,
    16 12 月, 2011 @ 3:29 下午

    Hi 芳姐您好! 小兒4歲. 剛感冒初愈. 不知乾燥或其他原因流鼻血, 請問有什麽湯水啱飲.另外小腸氣有冇方法調理呢?謝謝解答.

    • 芳姐 said,
      16 12 月, 2011 @ 5:04 下午

      jojo:
      可能天氣乾燥有關,可以用茅根1扎,馬蹄6粒,鮮藕節2~3個,4碗水煮成2碗供服,能止鼻血.小腸氣如果不太嚴重,可以用柚子核3~5錢,搗爛,4碗水煮成2碗,早晚分服.現時沙田柚很便宜,12元有一個,將核儲起,放冰格,隨時可拿來用.

Leave a Comment