rss 0029

7 comments »

  1. bonnie said,
    8 6 月, 2016 @ 2:29 下午

    芳姐你好!我女女20個月,因食凍嘢太多所以咳,起初傷風,鼻涕小小帶綠色,有咳夜晚咳,咳起上嚟聽到好多啖聲、後來我燉川貝加小小蜜糖比BB食、昨晚真是咳小咗,但上午小睡的時侯一入睡就狂咳咳到睡不着、是否变了氣管敏感,我應該是否繼續 燉川貝呢?

  2. May said,
    8 6 月, 2013 @ 12:01 下午

    Bb咳不出痰,怎樣分別是熱咳/寒咳?他有眼屎,是熱咳嗎?之前感冒眼有眼屎,現在好了但有時有幾聲咳,但又好似晚上咳多點?咁究竟是熱咳/寒咳?可飲咩?請指教?

    • 芳姐 said,
      8 6 月, 2013 @ 8:16 下午

      May:
      bb有眼尿多數是感受風熱,可用桑葉,菊花,北杏各3錢,甘草1錢,3碗水煮成2碗供服.另外將桑葉,菊花拿起入用紗布包住,趁温敷眼,有助消炎.此湯對風熱咳嗽,眼熱都有幫助.要幫bb拍背,有助將痰排走.

  3. siuwan said,
    22 3 月, 2013 @ 9:45 上午

    sorry,鼻涕已經流左兩個禮拜了,請問有褒咩湯

    • 芳姐 said,
      22 3 月, 2013 @ 1:09 下午

      siuwan:
      如果鼻涕轉為綠色,表示有炎症,看醫生吃藥較佳.食療只能起輔助治療之效,嚴重了就需看醫生治理.

  4. siuwan said,
    22 3 月, 2013 @ 12:33 上午

    22個月,偶然有咳和有痰,咳時候痰聲大。鼻水流左成個禮拜一直有,有時候好透明,有時候好錄色。請問有咩辦法’

    • 芳姐 said,
      22 3 月, 2013 @ 12:54 下午

      siuwan:
      bb如果流的鼻涕綠色建議要看醫生,因為有炎症.痰咳可以用[三子粥]服,bb細個,煲好粥後可分2天服用.另外要幫bb拍背,整個背輕輕拍,然後飲水,有助將痰排走.

Leave a Comment