解肌發表—粉葛扁豆赤小豆薏米排骨湯

這兩天都要去主持食療講座,室內的冷氣實在開得太勁,却是無法調校,而室外氣温極高,艷陽高照下撐了把傘都感到熱浪逼人,加上要走上好一段路才能乘搭地鐵,一冷一熱下,今早開始感到頭痛及肩頸肌肉緊張,似乎有點作感冒的症狀,於是馬上去街巿買了個粉葛,配些健脾袪濕功效的扁豆、赤小豆、薏米煲排骨湯,以緩解肌肉緊張及頭痛。

用料是:粉葛1斤,扁豆、赤小豆、薏米各1兩,蜜棗2枚,陳皮1個,排骨半斤。

做法:粉葛撕去外皮,洗淨切塊;扁豆、赤小豆、薏米、陳皮分別浸洗;排骨出水;全部材料用8~9碗水煮2小時成4碗即成。

~ 小貼士:此湯清甜美味,老少可飲。對感冒頭痛發熱,項背强痛及糖尿病者十分有益。但孕婦不宜用薏米,可用綠豆代替。

6 comments »

  1. Maggie said,
    28 2 月, 2024 @ 6:50 下午

    芳姐你好,
    請問有同無落鯪魚有分別嗎?我通常只係落豬骨,但係朋友話去骨火無咁好喎,係咪真嘅呢?
    上網有人講落白鰂魚鯪魚好,其實邊樣好d呢?

    • 芳姐 said,
      28 2 月, 2024 @ 7:52 下午

      Maggie:
      放鯪魚肉是傳統煮法,其實用白鰂魚更佳,味道更鮮美又健脾胃.很多時我懶得將魚煎香才煮才放排骨.

  2. 匿名訪客 said,
    11 8 月, 2023 @ 4:51 上午

    芳姐,您好!
    請問用乾粉葛代替新鮮可以嗎?

  3. 小欣 said,
    7 8 月, 2023 @ 7:55 下午

    芳姐:

    你好!剛經期完,唔知太虛,昨天去了海灘一陣,可能有出入冷氣地方,一冷一熱,感覺人好疲倦,頭尺尺,,肩膀僵硬酸痛!是否適合此湯?謝謝!

Leave a Comment